Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Obsługa godna najgorszej oceny!! Nie dość że przychodzi klient z gotówką chcący zakupić mikrofalówkę to jeszcze nie może się doprosić o jakąkolwiek reakcję. Owszem panie w informacji po środku wydawały się miłe, ale kazały szukać sprzedawców. Znalazłam jednego na cały sklep. Siedział przy komputerze i coś robił. Poproszony o udzielenie informacji na temat wybranego modelu mikrofali powiedział, że on nie ma czasu. Więc znów przeszłam się do pań w informacji z pytaniem czy tylko jeden sprzedawca jest na cały sklep w dzień w tygoniua a one na to, że nie że jest ich więcej, żebym sobie lepiej poszukała, bo one ich nie pilnują i nie sprawdzają gdzie oni chodzą. Po 10 minutach poszukiwań znalazł się kolejny. Także nie chciał pomóc. Na pytanie czy może pomóc usłyszałam " jak skończe sprzedawać innemu klientowi to podejdę przecież się nie rozdwoję". Zastanawia mnie czemu tak agresywnie skoro pytanie bylo zadana jak nahbardziej uprzejmie. Po kolejnych 10 minutach czekania został znaleziony kolejny sprzedawca, który z parskaniem wreszcie się zlitował. Sojrzał w ten swój komputerek, by sprawdzić czy wybrany model jest. I okazało się, że nie ma ale może zamówić. I tylko po to czekałam tam ponad 30 mint, aby tego się dowiedzieć. Jakby nie mogły być karteczki na produktach, których są ostatnie sztuki.