Opinia użytkownika: Małgorzata_639
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Od kiedy dowiedziałam się o instutucji Tajemniczego Klienta ( stało sie to na studiach kierunek zarządzanie) zaczełam bacznie przyglądac się zachowaniu personelu w różnych placówkach. Najczęsciej bywa w sklepach odziezowych obuwniczych lub związanych z damską galanterią. Co do sieciówki jaka jest H&M nie mam praktycznie żadnych zastrzeżeń. Personel jest zawsze schludnie ubrany i wygląda odpowiedni do sytuacji jaka sa godziny pracy. Zachowanie ejst jak najbardziej pozytywne osoby sa miłe oraz uprzejme zawsze chętne do pomocy klientowi. W razie gdy nie ma jakiegos towaru w danym sklepie chętnie dzwonia do innych placówek w innych centrach handlowych. Tak było równiez na moim dzisiejszym przykładzie kiedy to nie było odpowiedniego rozmiaru ubrania ekspedientka zadzwoniła do kilku H&Mów z zapytaniem o dostepnośc. Odbyło sie to w miłej atmosferze i nie było odczuwalne żadne zmęczenie czy zniechęcenie ekspedientki. Wiedza na temat aktualnej ofert. akturalnej dostepnosci towarów czy chęc pomocy znalezienia towaru w sklepie nigdy nie sprawiaja problemu i sa napewe na wysokim poziomie. Nie zauwazyłam nigdy aby w tym sklepie obsługa nie miała co robic zawsze mają rece pełne roboty. Natomiast obsługa przy kasie jest sprawna i rzeczowa zawsze proponuja jakis mały dodatek w atrakcyjnej cenie który np jest obecnie w promocji. Gdy chodzi o zwrot jakiegoś towaru nigdy nie ma zastrzeżeń. Sklep zawsze utrzymany jest w należytej czystości. Tak wieć co do sieciówki jaka jest h&m nie mam żadnych zastrzeżeń. Nie chodzi tylko o ta w miejscu mojego zamieszkania ale o każdy sklep jaki odwiedzam. Obsługa schludna uprzejma i pomocna. Dobra organizacja i znajomosc na temat asortymentu.