Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Parę miesięcy temu wystąpił niezbyt miły przypadek ze strony Banku PKO BP. Moja żona w tym banku posiada konto osobiste i posiadała debet. Z debetu czasami korzystała do kwot mniejszych niż 100,00 zł. Ze względu na zmianę pracy, wypłatę zamiast na konto dostawała do ręki i część tej wypłaty wpłacała na konto. Wszystko było dobrze do czasu. Pewnego dnia, chciała pobrać z bankomatu pewną sumę i wielkie zdziwienie. Nie może pobrać pieniędzy z wejściem na niski debet. Okazało się, że bank bez żadnego powiadomienia zlikwidował debet z tego powodu, że wpływu na konto były w różnych dniach i w różnych kontach. Dziwne jest zachowanie banku w stosunku do klienta. Jak teraz wpływy są większe to od razu przyszły oferty kredytów bo kiedyś mieliśmy kredyty mieszkaniowy ale został szybko spłacony. Widać, że klient dla banku jest dobry jak coś z tego ma a jak jest trochę inaczej niż zwykle to już taki przyjemny nie jest.