Opinia użytkownika: Tomasz_540
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W sobotę odwiedziłem stacje benzynową BP z zamiarem zjedzenia i napicia się herbaty przed dalszą podróżą. Przy kasie była tylko jedna osoba pomimo dużej kolejki. Po upływie jakiś pół minuty drugą kasę zaczął obsługiwać ekspedient. Poprosiłem o herbatę i mini pizze z zestawu Wild Bean Cafe. Herbata była podana niemal natychmiast jednak na posiłek czekałem cierpliwie około 15 minut po upływie tego czasu spytałem innej Pani obsługującej co z moim zamówieniem okazało się że, osoba przyjmująca zapomniała o piecyku i moja pizza spaliła się na wiór. Oczywiście dostałem nową pizze, ale znów musiałem czekać na przygotowanie. Tym razem zwróciłem uwagę, że piecyk był skrzętnie doglądany przez personel stacji. Podsumowują mimo tej wpadki jedzenie jak i wystrój wnętrza był ok.