Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Poszłam do sklepu Ery doładować konto Tak Tak osobie z rodziny. W sklepie były dwie dwie panie obsługujące. Jedna rozmawiała z klientką, druga (stażystka) siedziała na stanowisku blisko wejścia. Kiedy weszła wstała na moje powitanie i zapytała w czym może pomóc. Zapytałam czy mogę u niej doładować konto Tak Tak. Odpowiedziała, że oczywiście. Zapytała, jaką kwotę chcę doładować konto. Zapytałam jaka jest minimalna kwota przedłużająca ważność konta. Pani powiedziała, że 25 zł. Poprosiłam w takim razie o doładowanie konta kwotą 25 zł. Pani poprosiła o numer telefonu. Pani zapytała, czy chcę zapłacić gotówką czy kartę. Odpowiedziałam, że wolę kartą. Pani powiedziała, że w takim razie idzie po terminal. Przyniosła mi terminal, zapłaciłam. Zapytałam o możliwość doładowania konta z aparatu telefonicznego. Pani poinformowała mnie, że jest to możliwe po wejściu w zakładkę SIM Extra. Niestety nie wytłumaczyła mi, w jaki sposób dokładnie to zrobić, powiedziała tylko, że sobie znajdę jak tam wejdę. Zapytałam również o promocję z potrajaniem drugiego doładowania. Pani odpowiedziała, że owszem, promocja jest ważna do jutra. I że jeżeli doładuję konto kwotą co najmniej 25 zł dziś lub jutro to kwota drugiego doładowania zostanie potrojona. Zapytałam, czy mogę to zrobić nawet teraz. Odpowiedziała, że tak oczywiście. Postanowiłam jednak nie doładowywać konta od razu. Pani powiedziała jeszcze, że przyniesie mi paragon. Przyniosła i podała, mówiąc mi, że to paragon dla mnie. Pożegnała mnie i podziękowała mi. Byłam pod wrażeniem jakości obsługi w sklepie Ery.