Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Miałam do kupienia kilka produktów sklepie Makro. Przejeżdżałam koło hali Makro w Sosnowcu, więc podjechałam tam po zakupy. Przed sklepem jest bardzo obszerny parking na wiele samochodów. Bardzo dużo miejsc było wolnych nawet pod zadaszeniem. W sklepie było niewielu klientów. Zajrzałam to toalety – było w niej czysto. Weszłam na salę sprzedaży. Kilku pracowników dokładało towary. Podeszłam do bankomatu, który znajdował się zaraz przy wejściu. Wypłaciłam pieniądze i poszłam szukać produktów, które miałam kupić. Z produktami poszłam do kasy. Kilka kas było czynnych, nie było kolejek – po jednej, dwie osoby do kas. Kasjerka przywitała mnie słowami „Dobry wieczór”. Zapytała, czy chcę otrzymać paragon czy fakturę. Powiedziałam, że paragon. Pani szybko skasowała towar, podała m kwotę do zapłaty. Wyszłam ze sklepu. Przy wejściu stał ochroniarz, który nie interesował się klientami. Zdziwiłam się, bo w hali w której zawsze robię zakupy ochrona sprawdza paragony lub faktury. Szybko odjechałam, na parkingu są rozmieszczone strzałki, które bardzo dobrze pilotują klienta do drogi wyjazdowej. Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Układ sklepu był bardzo przejrzysty, taki sam jak w innych halach Makro, nie miałam więc problemów ze znalezieniem tego, co szukałam. Nie straciłam czasu na czekanie w kolejce a obsługa była bardzo miła i uprzejma.