Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_315

Dotycząca firmy: Opel

Treść opinii: Udałem się do salonu dealerskiego w celu obejrzenia nowego modelu Opla - Insignia. Po wejściu do salonu podszedłem do interesującego mnie auta i zacząłem się przyglądać. Obszedłem auto z każdej strony. Moje zainteresowanie nie wywołało żadnej reakcji ze strony sprzedawców znajdujących się w tym momencie w salonie. Trzech pracowników było akurat zajętych rozmową ze sobą. Otworzyłem samochód i wsiadłem do środka. Zaglądałem w rożne miejsca wewnątrz auta, rozglądałem się. Niestety moje działania nie spowodowały zainteresowania ze strony personelu. Również otwarcie bagażnika i zaglądanie pod wykładzinę na nic się zdało. Oglądanie samochodu zajęło mi ok 15 minut. W tym czasie nikt z pracowników do mnie nie podszedł. Podszedłem do drugiego samochodu i zachowywałem się w podobny sposób przez około 10 minut. Ponownie brak reakcji ze strony sprzedawców. Po obejrzeniu drugiego auta podszedłem do jednego z pracowników i zapytałem o model Insignia. Sprzedawca przedstawił bardzo ogólnie ofertę modeli i ceny. Nie padło pytanie o to czy jestem zainteresowany jakimś konkretnym modelem, czego oczekuję, czy planuję zakup. Nie zaproponowano jazdy próbnej. Sprzedawca nawet nie fatygował się aby zaprosić mnie ponownie do auta i cokolwiek w nim pokazać, opowiedzieć, wskazać coś co go wyróżnia na tle konkurencji. Jego zachowanie świadczyłoby raczej że nie jest specjalnie zainteresowany sprzedaniem samochodu. W tym momencie chciałem już wyjść. Miałem nadzieję, że pracownik przekaże mi jakieś materiały dotyczące samochodu. Niestety nic takiego się nie stało. Musiałem poprosić o takie informacje, w odpowiedzi na co dostałem ksero cennika i katalogu wyposażenia. Kolorowy folder samochodu wziąłem ze stojaka w drodze do wyjścia. Podsumowując personel salonu Opla nie jest zbyt zainteresowany klientem oglądającym samochody. Jego praca ogranicza się do prostej reakcji na pytania ze strony klienta. Brak inicjatywy i zaangażowania w wykonywaną pracę. Nie mogę mieć zastrzeżeń co do wyglądu pracowników i salonu. Wewnątrz budynku znajdowały się trzy auta z oferty Opla, dwa stały na zewnątrz. Przy samochodach ustawione były stojaki z cennikami. Minusem jest fakt, że dealer oszczędza na materiałach reklamowych i przekazuje je potencjalnym klientom w formie ksero. Na terenie salonu niewiele było folderów reklamowych. Salon był czysty i posprzątany.