Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Do sklepu Netto przy ulicy Kadłubka udałem się w drodze z pracy, z zamiarem zakupienia konkretnych produktów: chleb żytni, łosoś wędzony, płyn do naczyń, piwo. Parking przed sklepem pozwala na zaparkowanie tylko kilkunastu samochodów, ale akurat było wolne jedno miejce postojowe przed wejściem. W sklepie było jasno, żółte koszyki stały przy wejściu - niestety dno każdego koszyka było mocno brudne (sprawdziłem trzy). W sklepie tym bywam rzadko, raz na kwartał, ale rozstawienie asortymentu było przejrzyste i logiczne dzięki czemu wszystkie potrzebne produkty odnalazłem szybko. Czynne były dwie kasy, przed każda uformowała się kolejka ok. 15 osób. Postanowiłem zapytać pracownika czy jest możliwośc uruchomienia kolejnej kasy. Rozmowa z kasjerem wymagałaby przepchania się przez kolejkę, więc postanowiłem poszukać innego pracownika. Poza pracownikiem ochrony na sklepie widziałem jeszcze pracownika Netto (poznałem po ciemnozielonej koszulce) układającego towar przy półce z chemią gospodarczą. Wiedząc że jest zajęty bardzo uprzejmie zapytałem czy jest możliwość otwarcia kolejnej kasy, gddyż kolejka jest bardzo długa - odpowiedział oschle twierdząco. Po ok. 2 minutach inny pracownik otworzył kolejną kasę, dzięki czemu nie musiałem stac w kolejce. Kasjer był uprzejmy, wymieniliśmy "dzień dobry", "proszę", "dziękuję". Był ubrany w cienozielona koszulkę netto i awangardowe podarte dziurawe spodnie typu jeans. Pomijając brudne koszyki w sklepie było czysto, brak zwracających uwage zapachów, ilośc miejsca pomiędzy regałami pozwala na swobodne porudzanie klientów. W związku z tym że kupowałem tylko konkretne produkty, nie oceniam asortymentu.