Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Celem mojej wizyty był zakup koca polarowego. Po wejściu do sklepu zauważyłam że nie ma w nim natłoku klientów.Było również czysto, odpowiedni poziom oświetlenia, nie czułam również na sklepie żadnych nie przyjemnych zapachów. Na sklepie panował idealny spokój, nikt za nikim nie chodził. Mogłam swobodnie sobie pooglądać towar. Byłam bardzo zainteresowana kupieniem czegoś na przykrycie nowej kanapy i dostrzegłam ciekawy i tani i delikatny koc polarowy w promocyjnej cenie 5,95. Kiedy podeszłam do kasy przede mną w kolejce stało dwóch klientów i były dwa stanowiska kasowe , które były zajęte, sprzedawcy szczegółowo i fachowo wyjaśniali wątpliwości swoim klientom na temat zakupionych przez nich produktów.Kiedy nadeszła moja kolej uważam , że zostałam fachowo obsłużona, bez jakiegokolwiek pośpiechu z wysoką kulturą osobistą ze strony sprzedawcy. Atrakcje cenowe i bieżące promocje na sklepie były zaznaczone i opisane.