Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Mając konto w tym banku i będąc w pobliżu w związku z planowanym wyjazdem za granicę miałem parę pytań odnośnie pewnych usług banku i postanowiłem wejść i zapytać. Jak to zwykle bywa w tego typu placówkach, kilkanaście stanowisk - zaledwie kilka otwartych. Dlatego też przyszło mi dość troszkę poczekać na swoją kolej. Gdy wreszcie udało dostać mi się do biurka, zadałem nurtujące mnie pytania. Pierwsze dotyczyło zmiany rodzaju konta na direct i dowiedziałem się, że mogę zrobić to bez opłat w domu przez internet. Następne odnosiło się do kart płatniczych. Zapytałem o prowizję pobierane za transakcje bezgotówkowe poza granicami naszego kraju przy użyciu karty debetowej. Również w tutaj usłyszałem, że jest to całkowicie pozbawione opłat. Trzecie i ostatnie pytanie związane było z założeniem karty wirtualnej. Pani wytłumaczyła, że jest to karta nie posiadająca swojego fizycznego odpowiednika, widnieje na naszym koncie internetowym oraz można nią płacić za transakcje internetowe. Założenie takiej karty podobno również 0 zł. Podziękowałem za udzielone mi informacje i wyszedłem. Tuż po powrocie zabrałem się za zakładanie karty wirtualnej. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że założenie owej karty to prowizja 20 zł, a niestety przypadkowo złożyłem dwa takie wnioski. Następnie gdy sprawdziłem w internecie i ponownie w innej placówce owego banku jak się ma sprawa z prowizją pobieraną za granicą od transakcji bezgotówkowych kartą debetową to okazało się i w tym przypadku, że nie ma nic za darmo. Niestety gdy dzwoniłem w tej sprawie do biura obsługi kart, nic się nie dało zmienić, a nazwiska pracownicy banku, która na trzy udzielone informacje, dwie podała zupełnie błędne.