Opinia użytkownika: Elżbieta_195
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybraliśmy się z narzeczonym do sklepu ze sprzętem RTV. Sklep wygląda ładnie, jest czysty, cały asortyment jest ułożony tematycznie. Niestety, nikt z obsługi do nas nie podszedł, mimo iż przy stoisku z informacją kilka kroków od nas stał pan z obsługi. W końcu podeszliśmy do tego pana, poprosiliśmy o konkretny telefon, ponieważ chcieliśmy go kupić. Pan nam grzecznie sprawdził czy mają ten telefon na stanie i poszedł po niego na magazyn. Za telefonem czekaliśmy ok 10 minut ponieważ pan, który nas obsługiwał nie mógł go znaleźć i musiał poprosić o pomoc. Kiedy go już w końcu otrzymaliśmy okazało się, że nie jest kompletny, więc musieliśmy poczekać kolejnych kilka minut. Kiedy już w końcu otrzymaliśmy telefon to podeszliśmy do kasy. Niestety tan nie było w cale lepiej. Mimo, że było jeszcze trochę czasu do zamknięcia, to kasjerka liczyła i segregowała już sobie pieniądze. Do tego podczas kasowania naszego towaru do kasy podszedł inny klient, któremu ta sama kasjerka udzielała informacji na temat kredyty, czyli w rzeczywistości obsługiwała dwóch klientów w tym samym czasie. Niestety kierownik sklepu, który był akurat w tym czasie na zmianie w ogóle nie zareagował. Co gorsze, jeden z pracowników wychodził akurat do domu, to kierownik zrobił mu rewizję rzeczy osobistych ( torebki ) właśnie w miejscu gdzie znajdowała się kasa i w obecności klientów, co nie wygladało dobrze.