Opinia użytkownika: Karolina_481
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odbyłam rozmowę ze Specjalistą ds Obsługi Klienta na temat pożyczki gotówkowej. Pan który ze mną rozmawiał wydawał się bardziej zainteresowany rozmowami z koleżankami z pracy niż ze mną, pytał mnie o jakieś dane a następnie kontynuował rozmowy na temat "zakupów w Galerii Krakowskiej" z koleżankami z Działu. Przez całą rozmowę nie nawiązywał dłuższego niż 2-sekund. kontaktu wzrokowego ze mną -dając mi poczucie lekceważenia. Zadawał mi pytania odnośnie moich zarobków na głos przy innych klientach i pracownikach- a są to informacje które nie życzę sobie żeby wszyscy przypadkowi z ulicy ludzie posiadali. Ponad to niekompetenie posługiwał się programem który służył do symulacji wyliczenia rat spłaty, klikakrotnie zaczynając wszystkie kroki od początku. Nie zaproponował mi żebym usiadła -dział obsługi klienta jest tam taki skonstruowany że pracownicy siedzą a klienci stoją- co nie wpływa na pozytywne wrażenia klienta. Nie widziałam próby zainteresowania mnie ich ofertą -doradca bardziej koncentrował się na negatywnych stronach takiej umowy-dużej liczbie dokumentów jakie trzeba donieść żeby coś konkretnie załatwić, pod koniec odebrał (chyba prywatny) telefon komórkowy (mając mnie ciągle przed sobą) ,co prawda powiedział że nie może teraz za bardzo rozmawiać i oddzwoni później- ale było to również przejawem ignorancji i zlekceważenia dla klienta. Moje odczucia były negatywne, wyszłam z poczuciem że straciłam czas i z pewnością już tam nie wrócę.