Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: 5 miesięcy temu zakończyła się moja umowa Blueconnect. Zgodnie z umową mam prawo do odblokowania urządzenia. Powiedziano mi, że w ciągu 3 dni otrzymam odpowiedni kod sms-em. Później wielokrotnie skarżyłem się na bezsensowne przeciąganie sprawy. ostatnio otrzymałem informację, że mam zgłosić się do salonu celem pobrania kodu. Jakkolwiek wydawało mi się to bez sensu wobec pierwszej deklaracji, wszedłem dziś do salonu. Poza potężnym zdziwieniem i brakiem zrozumienie czego właściwie chcę, nie udało mi się osiągnąć niczego konkretnego. Odszedłem z kwitkiem. takie rzeczy, to tylko w Erze. Zgodnie z wcześniejszymi krokami o niedociagnięciach poinformuję Urząd Komunikacji Elektronicznej i BSI - firmę certyfikującą ERA w zakresie ISO 9001.