Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Nadano do mnie paczkę za pośrednictwem firmy GLS Poland dnia 14.09.2009. 15.09.2009 przed godziną 8 rano zadzwonił do mnie Pan z tejże firmy i powiedział "Mamy dla Pani paczkę, kurier przyjedzie między 14:30 a 16:30". Powiedziałam, że to niemożliwe, ponieważ nikogo wtedy nie będzie w domu. Poprosiłam, żeby przyjechał później. Mój rozmówca stał się zirytowany i szybkim, niemiłym głosem poinformował mnie, iż to niemożliwe, kurier musi przyjechać między 14:30 a 16:30, a ja najwyżej mogę zmienić adres dostarczenia paczki. Wiedziałam, że będę w tych goddzinach kończyć pracę, potem jechać do Gdańska i załatwiać sprawy w urzędzie i w żadnym wypadku nie zdołam odebrac tej paczki. Poprosiłam o dostarczenie jej do znajomego. Przed godz. 12h zadzwonił kurier i spytał się, czemu nikt mu nie odpowiada. Mojego znajomego nie było w domu, ponieważ kurier przyjechał 3 godziny za wcześnie. Gdybym wiedziała, że mozliwe jest dostarczenie paczki przed godz. 14, poprosiłabym, żeby przywieźli mi ją do pracy. Kurier zostawił awizo w drzwiach z informacją, że dostarczy paczkę następnego dnia między godziną 10 a 12. Przyjechał następnego dnia ok. 16. To oburzająca nierzetelność i do tego nieuprzejma obsługa przed telefon.