Opinia użytkownika: Aleksandra_359
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku udałam się do Silesi w Katowicach celem zapytania o możliowść zakupienia biletu na Monster Jam. Młoda pracownica ubrana w szarą koszulkę z napisem Empik, skierowała mnie do punktu obsługi klienta w innym miejscu sklepu. Tam jednak nikogo nie było. Poczekałam chwilę, ale dalej nikt nie przychodził. Wróciłam do kasy i powiedziałam, że nikogo nie ma. Pani się bardzo zdziwiła i zaraz pobiegła na zaplecze. Wtedy wyszła druga pracownica, która przywitała mnie z uśmiechem na twarzy, pytając w czym może pomóc. Zapytałam o bilety. Pracownica odpowiedziała, że jest jeszcze dużo biletów i dodała, że mogę sobie nawet wybrac miejsce, co bardzo mnie ucieszyło. Dziewczyna weszła na odpowiednią stronę, odwrócila monitor w moją stronę oraz wytłumaczyła, które miejsca są zajęte, a które wolne. Dosyć cierpliwie znosiła moje długie zastanawianie się nad odpowiednim miejscem, aż w końcu je podałam. Chwilę pisała coś przy komputerze, po czym zaprowadziła mnie z powrotem do kasy, gdzie zapłaciłam. Następnie wręczyła mi zapakowany bilet i paragon, informując mnie, bym go nie zgubiła, bo w razie odwołania imprezy tylko w ten sposób będę mogła odzyskać pieniądze. Podziękowalam jej za pomoc, a ona pożegnała mnie i zaprosila ponownie. Cieszę się, że tak szybko i sprawnie załatwiłam sprawę.