Opinia użytkownika: Arkadiusz_119
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałem się do odziału banku i od progu odział wydał mi się przyjazdny. Wszędzie czysto, uśmiechnięta obsługa. Z racji, że była mała kolejka zostałem przywitany i mile poproszony abym sobie usiadł i poczekał chwilkę. Nadeszła moja kolej i zanim zdążyłem wstać usłyszałem miłe "zapraszam oraz dzien dobry w czym mogę pomóc". Obsługiwała mnie miła Pani imieniem z tego co pamiętam Magda i czuć było jej pozytywne nastawienie do klienta. Poprosiłem o informację o karcie kredytowej i lokatach i to nie tylko o jednym rodzaju, a o wszystkich dostępnych (nikt mnie w tym odziale nie zaszufladkował jak to czasem bywa i nie przedstawił tylko jednej opcji danego produkt), opowiadał mi dobre 30 minut odpowiadając także rzeczowo na moje pytania. Pomimo tych 30 minut to wydało mi się to jako chwila, ponieważ tak mi tłumaczyła, że było miło słuchać, formalności zajęly doslownie moment gdyż dalej rozmawiała ze mną także na temat mojej opini na temat produktów, naprawde nie miałem się do czego "przyczepić", a nie raz zdarza mi się narzekać na obsługę klienta w innych bankach czy oddziałach. Dodatkowo Pani powiedział, iż do mnie rano zadzwoni i powiadomi o decyzji i faktycznie z samego rana to uczyniła z takim samym entuzjazmem z jakim mnie obsługiwała. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów wyszedłem z banku zadowolony i załatwiłem wszystko bez kłotni jak i straty czasu. Obsługa byla bardzo miła i rzeczowa co jest dla mnie najważniejsze, a dodatkowym plusem był mały oddział, który wydał mi się przytulny co rzadko się zdarza, aż chce się tam wrócić ponownie aby załatwić jakąś srawę.