Opinia użytkownika: kamyk_w
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W salonie Plusa pojawiliśmy się z moją mamą 14września. Numer zarejestrowany był na mnie, chcieliśmy aby został przerejestrowany na firmę mamy. Powodem była chęć przeniesienia numeru do innego operatora, o czym poinformowaliśmy konsultanta. Z początku Pani nie wiedziała co ma zrobić, zapytała innego konsultanta, również miał problemy, jednak w końcu kierownik pomógł. Niestety na wiele moich pytań udzielono mi odpowiedzi 'proszę zadzwonić do biura obsług, tam uzyska Pan wszelkie informacje'. Bardzo odczuwaliśmy niechęć do załatwiania innych spraw niż podpisanie umów. Dodatkowo zmiany nie można było zrobić od razu w systemie, zmiana miała nastąpić w ciągu 7-dni, po interwencji telefonicznej stało się to w ciągu 5. Sprawdziłem przy okazji ofertę, najgorsza na rynku. Ale na tym moje problemy z siecią się nie skończyły. Pani była poinformowana o tym że rejestracja ma służyć przeniesieniu numeru do innej sieci. Wypełniliśmy cały formularz (wszystkie pola) i po kilku dniach bardzo się zdziwiłem gdy dostałem odpowiedź od nowego operatora że przeniesienie nie jest możliwe ze względu na błędne dane rejestracyjne. Okazało się że w formularzu nie było(!) pola REGON, a numer ten musi być aby zmienić operatora pozostając przy swoim numerze, gdyż warunkuje to ustawa. Obsługa fatalna, brak wiedzy i kompetencji, niechęć do klientów chcących załatwić inne sprawy niż umowa (pewnie dlatego że nie płacą im za to dodatkowo). Punkt był ogólnie czysty, jednak leżały na biurkach jakieś segregatory z dokumentami, które nie robiły dobrego wrażenia