Opinia użytkownika: Arkadiusz_119
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wchodząc do sklepu odrazu rzuciła mi się w oczy bruda podłoga pomimo wczesnej godziny, była nieumyta. Zacząłem oglądać lodówki z zamiarem kupna i przed 20 minun żaden z pracowników (widziałem 2 nie zajętych klientami) nie raczył podejść do mnie i pomóc mi w wyborze. Po wyborze produktu udałem się do najbliższego pracownika w celu sfinalizowania transakcji i znów czekałem prawie 10 minut na to aż skończy coś wpisywać w komputerze, o lodówce nie opowiedział mi nic tylko podał trzy możliwości przedłużenia gwarancji, ale nie zachęciło mnie to do jej kupna, ponieważ nie opowiedził na czym ona dokładnie ma polegać. Poprosiłem jescze o pomoc w wyborze odkurzacza i pokazałem jakie modele mnie interesują niestety on usilnie opowiadł o inny o 500zł droższym cho'ciaż mówiłem, że taki mi nie potrzebny i z racji tego zrezeygnowałem z zakupu. Poszedłem do kasy zapłacić i tu wszystko odbyło się szybko i sprawnie, zapłaciłem, a Pani opowiedział mi dokładnie o warunkach dostawy jakie mam do wyboru i wybrałem jedną z opcji. Paniz kasy była miła i rzeczowa dodatkowo umiała powiedzieć takie proste słowa jak dzień dobry, dziękuję i dowidzenia, a pracownik zajmujący się moją obsługą nie potrafił i był oschły (zauważyłem iż był to kierownik - tak wynikało z plakietki) i jakoś nie zachęcał mnie do zakupów nie licząc tego jednego wybranego przez niego odkurzacza. Plusem samego sklepu jest to iż asortyment i jego ilość pozwolił mi na porównanie produktu i dostosowanie odpowiedniego do moich potrzeb, ale niestety bez fachowej pomocy pracownika. Byłem zadowolony z zakupu, ale niestety nie z pomocy i obsługi nie licząc Pani w kasie.