Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: Moje pierwsze zakupy w Hipermarkecie Real przy al.Pokoju w Krakowie należy zaliczyć do udanych. Nie dlatego, że szybko i sprawnie kupiłam prawie wszystkie niezbędne produkty, ale także istotne były niżej wymienione czynniki. Lokalizacja sklepu w dużym centrum handlowym M1 - łatwy dojazd, dobre oznakowanie w Krakowie, duża ilość miejsc parkingowych. Przy wejściu do sklepu, obok Punktu Obsługi Klienta mała ilość dużych wózków zakupowych, ale po chwili zostały one uzupełnione przez pracownika kolejną "dostawą". Nie zauważyłam koszyków na małe zakupy oraz wózków dla rodziców z leżaczkami dla małych dzieci. Przy wejściu stojaki z ulotkami i katalogami nagród z nowym programem lojalnościowym sieci. Również pełna informacja na temat w/w programu dostępna była w punkcie "Real Twoje Finanse" gdzie można wymienić karty lojalnościowe. W sklepie panował ogólnie ład i porządek. Tylko 2 stoiska: produkty sypkie typu: kasza, mąka i cukier oraz warzywa były w trakcie zatowarowania, co nastręczało pewnych trudności w przemieszczaniu się, przy stosunkowo małym ruchu w sklepie. Palety z towarem przeszkadzały w swobodnym przemieszczaniu się między regałami, porozrzucane kawałki folii, oraz etykiety towarów. Na stoisku Warzywa-Owoce brudne wagi do odważania produktów, brak opakowań jednostkowych - woreczki foliowe, pojemniki-tuby z produktami suszonymi trudne do samoobsługi. Również kilka uwag do stoiska z Alkoholami. Brak opakowań typu papier, folia, nawet pudełka przy zakupie większej ilości butelek - ryzyko rozbicia butelek. Brak również fachowej porady w sprawie zakupu wina - pracownik jak się wyraził "tylko kasuje". W sklepie nie odnotowano żadnych "przykrych zapachów" typu: zgniłe warzywa, zepsute mięso itp. Bardzo duża dostępność różnych towarów prawie na wszystkich działach. Nie zauważono tzw. "dziur" na półkach, pustych miejsc, pustych koszy promocyjnych itp. Na końcówkach regałów duża liczba informacji typu "Promocja kup 2 w cenie jednego" itp. Przy kasie mała liczba oczekujących klientów. Panie Kasjerki pytają wszystkich klientów o nową kartę programu lojalnościowego i zachęcają nowych klientów do jej założenia. Istnieje możliwość sprawdzenia ceny produktu przy kasie, bez potrzeby jego nabijania na paragon fiskalny i wycofywania. Jest to o tyle istotne, że wśród kilkudziesięciu produktów z oferty sieci, znalazły się trzy sztuki których ceny nie były zgodne z etykietą cenową na półce. Cena produktu była znacznie wyższa niż wskazywała na to etykieta promocyjna. Dotyczyło to 2 sztuk odzieży dziecięcej oraz drobnego sprzętu agd. Pani Kasjerka na moją prośbę odłożyła produkty i przeprosiła za kłopot.