Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Wiem, że opisywałam ten sklep już wcześniej i raczej chwaliłam obsługę, ale tym razem zdarzyło mi się coś co moim zdaniem nie powinno się wydarzyć w żadnym sklepie. Zakupy robiłam w poniedziałek ubiegłego tygodnia , w godzinach raczej tak koło południa. Płaciłam za zakupy gotówką. Pani powiedziała ile się należy i przyjęła pieniądze, miała 14groszy mi wydać 14 groszy, a wydała 12gr bez słowa przepraszam, i uważam , że powinna mi przynajmniej powiedzieć przepraszam ale np,nie mam w kasie drobnych i ja wszystko bym uznała za ok, ale ta kasjerka nic nie powiedziała na temat reszty, którą mi wydawała, tylko potraktowała to tak jakby wszystko było normalne. Uważam takie potraktowanie sprawy za zwykłe oszustwo. Na zwróconą przeze mnie uwagę wydala mi brakujące 2 grosze, ale słowa przepraszam nie usłyszałam niestety. Tu nie chodzi o te 2 grosze, ale o sam fakt, bo klienci na ogół nie patrzą dokładnie ile dostają bilonu do ręki (reszty), lecz wrzucają to od razu do portmonetki. I tu apel do klientów: liczcie pieniądze wydawane w sklepach, bo ta sytuacje to nie był jednorazowy incydent. Ponadto pragnę jeszcze dodać, że w sklepie jest bardzo mało małych koszyków, po prostu za mało. Poza tym nie mam większych uwag. Panie na stoisku mięsnym są na ogół bardzo miłe, kolejek nie ma dużych, bo jak sie tworzy tylko kolejka, to bardzo szybko uruchamiana jest następna kasa. Ceny są na pólkach przy wszystkich artykułach, promocje są oznaczone, jedynie w drobiazgach artykułów przemysłowych panuje bałagan totalny i trudno sie zorientować co ile kosztuje, na ogol lepiej iść do czytnika, bo znaleźć konkretną cenę jakichś maskotek, rajstop czy poduszek lub serwetek to istny cud. W sumie oceniłabym ten sklep w skali od 1 do 5 na 4 , ale podejście kasjerki do klienta i brak odpowiedniej ilości koszyków zaważył na złej opinii.