Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Sklep odwiedziłam w godzinach szczytu - około 17:00. W sklepie znajdowało się około 10 klientów. Z głośników dobywała się muzyka. Dostrzegłam 3 pracownice w sklepie (jedna z nich była prawdopodobnie kierowniczką sklepu - odmienny ubiór, praca na zapleczu). W sklepie panował porządek. Bałagan sprzątany był natychmiast po odejściu oglądającego i bałaganiącego klienta. Poszukiwałam konkretnego modelu obuwia, w konkretnym rozmiarze. Poprzedniego dnia w innym salonie (Magnolia Park) otrzymałam informację, że w tej placówce znajdują się szukane przeze mnie buty. Nie mogłam ich jednak odnaleźć w tej placówce. Z moim problemem podeszłam do ekspedientki zajętej porządkowaniem sklepu. Również nie mogła odszukać butów danego modelu, w szukanym przeze mnie kolorze. Na pomoc zawołała panią z zaplecza (wyglądającą na kierowniczkę). Klient musiał przenieść but stojący na wierzchu lub umieścić go w pudełku, ponieważ brakowało ekspozycji tego modelu. Wspólnie rozpoczęły poszukiwania, które trwały około 10 minut. Po tym czasie, buty w danym kolorze zostały odnalezione. Pracownice przejrzały wiele pudełek z butami nim odnalazły model w szukanym przeze mnie kolorze. To nie był jednak koniec poszukiwań. Okazało się, że w pudełku oznaczonym szukanym przeze mnie rozmiarem, znajdował się jedynie jeden but. Dostrzegając to, panie natychmiast zabrały się do przeszukiwania kolejnych pudełek i całego sklepu w poszukiwaniu zagubionego buta. Kolejne poszukiwania trwały około 10 kolejnych minut. Po tym czasie stwierdziłam, aby odłożyć dla mnie ten jeden but, a gdy znajdzie się drugi, przyjadę po nie. Jednak, w tym momencie jedna z pań odnalazła szukany but. Nie jest mi wiadome, gdzie się znajdował. Otrzymałam kompletną, szukaną parę i sfinalizowałam zakup. Poświęcony czas, determinacja i sympatia pracujących tam pań, moim zdaniem zasługuje na pochwałę. Jednak, niestety, nie jest godny pochwały brak wiedzy o rozmieszczeniu asortymentu w sklepie.