Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Obserwacja dokonana mniej niż godzinę przed zamknięciem sklepu. W sklepie wciąż znajdowało się wielu klientów. Z głośników dobywała się przyjemna muzyka. Na półkach widoczne były braki w asortymencie. Część obuwia wyeksponowana była niewłaściwie (brak usztywnień w kilku kozakach; część par niechlujnie odłożona na półki). Ekspedientka siedziała przy kasie. Samodzielnie nie mogłam odnaleźć poszukiwanej przeze mnie pary butów, więc udałam się do ekspedientki siedzącej przy kasie. Pani sprawdziła w systemie, że szukanych butów niestety w salonie już nie ma, jednak - uprzedzając moje pytanie - skierowała mnie do czterech innych placówek firmy, gdzie znajduje się posiadany model w poszukiwanym przeze mnie numerem. Niestety ekspedientka podała adresy jedynie w formie ustnej. Sama zauważyłam wizytówki z adresami stojące na ladzie i poprosiłam o długopis, aby zaznaczyć podane placówki. Długopis otrzymałam, zaznaczyłam i na tym zakończyła się moja wizyta w sklepie.