Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka Krynicka
Treść opinii: Po wejściu do środka podeszłam do jednego ze stanowisk, przy którym inny klient właśnie kończył zakup. Gdy nadeszła moja kolej zostałam uprzejmie i z uśmiechem przywitana, po czym poprosiłam o radę w sprawie zakupu odpowiedniego syropu oraz zestawu witamin. Farmaceutka zadała mi kilka pytań, m.in. dla kogo mają być to preparaty, w jakim celu zastosowane, jakie są objawy, czy były stosowane jakieś inne podobne preparaty. Wykazywała duże zainteresowanie i chęć pomocy (nawet do tego stopnia, że zapytała, czy nie mam problemu z przełykaniem dużych kapsułek, bo takie były przy poleconych przez nią witaminach), a przy tym była bardzo sympatyczna. Po dokonaniu zakupu, dokonałam płatności kartą, przy czym nie ma tu wymogu minimalnej kwoty, jak to się praktykuje w wielu innych aptekach. Obsługa przebiegała w spokojnej i miłej atmosferze, personel ubrany był w odpowiednie fartuchy, każdy z pracowników posiadał identyfikator. W środku panował idealny porządek. Lokal jest praktycznie i wygodnie zagospodarowany. Do obsługi klienta jest sześć stanowisk (w czasie mojej wizyty czynne były cztery). Od strony pracowników jest szereg regałów, każdy obejmuje grupę medykamentów widocznie oznaczoną i nazwaną, leki na półkach są starannie poukładane. Od strony klienta stoją przeszklone szafy z dermokosmetykami, ponadto jest kącik dla dzieci oraz urządzenie do pomiaru ciśnienia. W ofercie apteka posiada szeroki asortyment leków, dermokosmetyków oraz stosuje ciekawe promocje.