Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Przyszłam do banku by założyć konto oszczędnościowe, gdyż jego oprocentowanie i koszty były bardzo atrakcyjne. Pani z obsługi twierdziła, że wszystkie formalności nie zajmą więcej niż 15-20 minut. Trwały blisko godzinę. Zaproponowano mi dodatkowo konto studenckie, zgodziłam się po zapewnieniach, że jest całkowicie bezpłatne. Gdy zaczęłam zadawać dodatkowe pytania gdyż odpowiedzi obsługi nie były jasne i wystarczające obsługująca mnie pani wyraźnie straciła entuzjazm i humor, i w końcu przyznała, że mogą obarczyć moje konto za wydanie karty bankomatowej (o którą nie prosiłam) kwotą 36 złotych rocznie. Gdy zapytałam co oznacza ta możliwość obsługująca mnie pani stwierdziła, że na pewno obarczą mnie tą kwotą. Dodatkowo kilka dni później dostałam telefon, że muszę zgłosić się do oddziału ponownie ponieważ na jednym z dokumentów brakuje podpisu. Obsługująca mnie kobieta wciąż pytała o wszystko koleżanki, niewielu rzeczy była pewna (nie miała plakietki uczącej się). Wnętrze banku wyglądało schludnie, czekający mieli możliwość ze skorzystania z niewielkiej kanapy.