Opinia użytkownika: Agnieszka_1077
Dotycząca firmy: APIA
Treść opinii: W tej obserwacji chcaiłabym opisać sposób w jaki personel sklepu APIA postępuje z klientam. W zeszłym roku kupiłam mojemu narzeczonemu w sklepie APIA, z okzaji urodzin bardzo solidnie wyglądające buty skórzane. Dla istoty sprawy zaznaczę, iż bytu na ich przedniej częsci miały taką samą teksturę jak piłka nożna - szesciokąty, które były ze sobą pozszywane. Po 3 miesiącach szwy u prawego buta zaczeły pękać, co oczywiscie niezwłocznie reklamowalam. Reklamacja została rozpatrzona na naszą korzysć, chodż nie dokońca. Mianowicie but został zszyty aczkolwiek metodą bardzo chałupniczą - szew był cały na wierzchu, był on odręczny i nicie sterczały. Po 6 miesiącach zaczeły pękać szwy w tym samym miejscu w drugim bucie. Reklamacja została w trybie natychmiastowym zgłoszona i rozpatrzona w niecałe dwa tygonie, jednakże nie na naszą korzysc. Pani Kierownik sklepu decyzję swoją uzasadniła zbyt częstym użytkowaniem buta - gdyż według jej opini buta należy przebierać co 6 h. Nadmieniła również że gwarancja nie obejmuje pęknięć, rozszyć ani żadnych rozklejeń. Według niej są to naturalne zjawiska, z którymi należy sie liczyć kupując obuwie. Będąc podirytowaną tą sytuacją, która w moim mniemaniu wogóle nie powinna mieć miejsca kiedy kupuję obuwie w tak renomowanej firmie w cenie 500 złotych, poszłam z ponowną reklamacją już do samej Pni Kierownik prosząc aby sprawę rozpatrzył rzeczoznawca. Pani Kierownik podczas rozmowy ze mną przyjeła postawę bardzo bierną jakoby jej by nie zależało na satysfakcji klienta oraz wizerunku firmy. Tym razem reklamacja została rozpatrzona po naszej mysli, co prawda po 14 dniach ale dostalismy zwrot gotówki.