Opinia użytkownika: Małgorzata_619
Dotycząca firmy: Cefarm
Treść opinii: Apteka Cefarm w Tesco wydawać by się mogła bardzo wygodnym, pod względem położenia, miejscem na zakup leków i innych specyfików. Mimo wszystko jakość obsługi pozostawia zbyt wiele do życzenia - można śmiało zrezygnować z usług tej placówki lub ograniczyć wizyty w niej do tylko koniecznych. Pod względem estetyki urządzenia placówki - jest to niewyróżniająca się, bardzo mała, schludna i czysta apteka. Pomimo małej wielkości, apteka dysponuje dwoma stanowiskami za ladą. Mimo wszystko, powolna obsługa decyduje o tym, że owe dwa stanowiska tak naprawdę nic nie wnoszą do szybkości obsługi klienta. Istnieją dwa aspekty, które potrafią zniechęcić potencjalnego klienta do zakupów w tym miejscu. Pierwszym aspektem jest dostępność leków: apteka jest mała i nie wszystko jest tu na miejscu. Wiele leków znajduje się poza zasięgiem tej placówki. Poza tym ceny towarów naprawdę nie należą do konkurencyjnych. Można tu zakupić towar w razie nagłego wypadku, ale na pewno nie dla oszczędności. Poza tym i przede wszystkim: jakość obsługi. Ostatnia wizyta w tym miejscu będzie najprawdopodobniej faktycznie ostatnią wizytą z uwagi na nieuprzejmość ekspedientki. Próba zakupu określonego leku skończyła się na próbie wmówienia klientowi, że dany lek nie istnieje lub że klient wymyślił jego nazwę - uzasadnieniem miał być fakt, że ekspedientka o leku nigdy nie słyszała, "nie słyszał" też komputer, ani baza leków w aptece. Towarzysząca temu opryskliwość i brak chęci na pomoc w znalezieniu chociażby substytutu potrafią skutecznie zniechęcić. Generalnie (z uwagi na wcześniejsze zakupy w tym miejscu), jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Nie była to pierwsza wizyta w tym miejscu, ale na pewno ostatnia.