Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Pomimo, iż pieczywo jest odpiekane w sklepie na miejscu, nie było niestety świeże; bułki były twarde, co świadczyło, że leżały tam od wczesnych godzin porannych. Były duże braki w asortymencie (chciałam kupić mleko, ale niestety było tylko 0,5%, brakowało 1,5%, 2%, 3,2%).Po za tym w przypadku mrożonego mięsa, bardzo dużo produktów nie miało kodów kreskowych, a niektóre były częściowo uszkodzone, w wyniku czego przy kasie nie można było ich zeskanować i trzeba było je odłożyć. Pan obsługujący mnie przy kasie był bardzo miły; gdy poprosiłam o fakturę na niektóre z zakupionych produktów, bez problemu ją dostałam. Jakość i czas obsługi przy kasie był krótki (pomimo dużej ilości klientów) ze względu na dużą ilość otwartych kas.