Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Nordea Bank

Treść opinii: Obserwacja dotyczy podstawowej obsługi klienta w placówkach. Nie podaje dokładnej lokalizacji, ponieważ jakość jest bardzo zbliżona w 3 punktach usytuowanych w Gdańsku. Podczas dokonywania transakcji zanim zostane obsłużony, wysłuchany otrzymuję grad propozycji "mega rewelacji" "super ofert" , które są skierowane właśnie do mnie przez co jak rozumiem mam się poczuć jak osoba szczególna. Natomiast ja odczuwam to jako próbę nachalnego podejścia do wypelniania argetów narzucanych przez osoby ze szczebla kierującego. Sama obsługa po 10 pytaniach czy chciałbym do konta ubezpieczenie , limit , karte, kartę kredytowa nie budzi zastrzeżeń jest miła i rzeczowa. Zawsze po dokonaniu transakcji odchodziłem usatysfakcjonowany. Jednak ciągle towarzyszyło mi poczucie straconego czasu przez te nachalne propozycję. Ocena obsługi na 4 za atak propozycji -2 punkty.