Opinia użytkownika: Mirosław_43
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wtorek 06.10.2009, jak niemal codziennie wybrałem się na zakupy. W pobliżu miejsca zamieszkania znalazłem telefon komórkowy z kartą w sieci Plus. Pierwszym moim odruchem było zadzwonienie na jeden z numerów zapisanych w telefonie i prośba o podanie namiarów jego właściciela. Nic z tego, rozmowy wychodzące zablokowane. Udałem o się więc do placówki operatora. Dwóch klientów, cisza spokój i nuda,. Naświetliłem sprawę pracownicy przy stanowisku pierwszym. Nie przejawiała zbytniego zainteresowania tematem, kazała wyciągnąć numerek i czekać. Stanowisko trzecie nieczynne. Udałem się więc do czwartego wolnego stanowiska, przy którym , bez żadnego identyfikatora, siedziała młoda pracownica umawiająca się telefonicznie na spotkanie z koleżanką. Oznajmiła, że też niewiele mi pomoże, bo nawet jeśli są w bazie jakieś dane, to i tak zastrzeżone. Najlepiej niech pan zadzwoni ze swojego telefonu na jeden z zapisanych w książce numerów . Tak też zrobiłem i po kilku próbach telefon wrócił do właściciela. Szkoda tylko mojego zmarnowanego czasu w placówce Plus-a, a niesmak jaki pozostał po kontakcie z jego pracownicami spowodował to, że raczej nie skorzystam z usług tego operatora.