Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja wizyta w placówce Polbank na Pl. Kościuszki już na początku napotkała na znaczne trudności. Wstęp do banku przez około 20 minut był niemożliwy z powodu prac wykonywanych przy bankomacie. Informacji o czasie trwania operacji nie udostępniono. W punkcie byłem obsługiwany przez panią Sylwię. Zapytałem o możliwość uzyskania pożyczki z zaznaczeniem, który produkt banku interesowałby mnie najbardziej. Pani pominęła moją propozycję i od razu zaproponowała inny produkt. Ponieważ po raz kolejny zasugerowałem iż moje preferencje sa związane raczej z innym produktem, Pani powiedziała, że aktualnie nie ma kalkulatora i poprosi kolegę o pomoc. Pan (bez identyfiokatora) był już nieco lepiej zorganizowany, ale również naciskał na korzystanie z innej oferty, niż ta która mnie interesowała. Poprosiłem o czas do namyślenia. Zostałem poproszony o pozostawienie numeru tel. kontaktowego. Podczas wizyty w banku szczególnie rzuciła mi się w oczy nikompetencja pani, która potrafiła zaproponować tylko jeden produkt.