Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie byłem mile zaskoczony bardzo jasnym i wygodnym planem sklepu oraz panującym w nim porządkiem. Bez najmniejszego problemu odnalazłem artykuł, którym byłem zainteresowany - bluzę bawełnianą. Ponieważ w obrębie marki znalazłem wiele innych ciekawych artykułów, dokonałem zakupu dodatkowego. Podczas wizyty byłem obsługiwany przez młodą kobietę w wieku ok 22-23 lat o imieniu Marta. Niestety Pani Marta nie orientowała się, jaki rozmiar jest dla mnie odpowiedni, nie potrafiła też podać mi pochodzenia marki, którą wybrałem. Jej zaangażowanie w obsługę ograniczyło się do bardzo uprzejmego powitania oraz odniesienia wybranego przeze mnie towaru do kasy. Obsługa przy kasie była na najwyższym poziomie. Kasjerka zaproponowała założenie Karty Stałego Klienta. Po dokonaniu zakupu zostałem poinformowany o możliwości zwrotu oraz przysługującej gwarancji na zakupiony towar. Wizytę oceniam dobrze, aczkolwiek zakupując drogi artykuł oczekiwałbym wskazówek na temat sposobów pielęgnacji i jakości ze strony sprzedawcy.