Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_567

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Potrzebne mi było konto bankowe. Około półtora roku temu założyłem konto w Citi, nie korzystałem z niego wcale, jednak do tej pory przychodziły do mnie e-maile z wyciągami i nie dostałem żadnej wiadomości, że konto zostało zamknięte. Pomyślałem więc, że być może mam jeszcze to konto i nie będę musiał otwierać nowego. Kiedy wszedłem do oddziału, w banku nie było żadnych innych klientów. Dwoje pracowników rozmawiało ze sobą, zauważono mnie natychmiast i poproszono do siebie. Przedstawiłem mój problem i zapytałem czy mam jeszcze to konto. Pani poprosiła o dokumenty a ja je wyjąłem. Gdy pani zauważyła, że mam kartę poprosiła żebym jej użył, zapytała także, czy pamiętam swój pin. Okazało się, że pamiętam. Następnie pani poinformowała mnie, że oba konta (miałem osobiste i walutowe) istnieją, tylko są zablokowane. Nie zostały usunięte mimo, że z nich nie korzystałem, nie miałem żadnych środków na koncie i nie płaciłem za nie. Zapytałem, co zrobić aby odblokować konto osobiste. Dostałem odpowiedź, że należy wpłacić dowolną kwotę. Zapytałem czy może być to przelew. Pani odpowiedziała, że jeśli będzie przelew, to pieniądze wpłyną na konto lecz nie zostanie ono odblokowane. Dalej, powiedziałem, że dostaję na skrzynkę e-mail wyciągi w plikach .pdf lecz do ich otwarcia potrzebne jest hasło, którego nie pamiętam. Pani odpowiedziała, że należy w takim wypadku zadzwonić na infolinię, której numer znajduje się na odwrocie karty, wyjaśniła też co robić gdy już na infolinię zadzwonię. W czasie rozmowy pani była uprzejma i kulturalna, życzliwie udzielała mi informacji. Zarówno ona jak i reszta pracowników była ubrana odpowiednio do powagi instytucji, elegancko i schludnie. W oddziale jest 5 stanowisk obsługi klienta, 3 podobne do tradycyjnych kas i dwa stoliki z krzesłami. Pracownicy pracujący w "kasach" i przy stolikach zajmują się prawdopodobnie różniącymi się od siebie sprawami. Brakuje tabliczek z opisami tych stanowisk, aby odgadnąć gdzie się zwrócić klient musi zdać się na intuicję lub wcześniejsze doświadczenia w podobnych miejscach. Obsłużono mnie w ok. 3 minuty. Wystrój wnętrza banku jest nowoczesny i nie odbiega od standardu w tego rodzaju miejscach. Jest czysto. Dla klientów oczekujących przeznaczona jest wygodna kanapa, na której zmieszczą się dwie osoby. W oddziale jest bankomat oraz telefon, z którego można zadzwonić na infolinię.