Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Od 1999 roku jestem można powiedzieć stałą klientką YVES ROCHER. Moje zakupy kosmetyków tej firmy odbywają się głównie na podstawie oferty przysyłanej co miesiąc na mój domowy adres. Jest to przede wszystkim wygodne, a po drugie korzystne. Zwracam uwagę na promocje upustu(30%, 50%) lub specjalnej ofert typu ,,dwa kosmetyki w cenie jednego,,. Nie bez znaczenie jest również prezent w podziękowaniu za zamówienie (biżuteria, galanteria, odzież).Pozytywną ostatnio zmianą jest możliwość zamiany takiego prezentu na wybrany kosmetyk z dostępnej oferty do określonej kwoty i mam nadzieję że to będzie wprowadzone na stałe. Przez te kilka lat nie zdarzyło mi się aby zamówienie nie zostało zrealizowane. Ewentualne braki magazynowe były dosyłane na koszt firmy a gdy nie było takiej możliwości rekompensowane bonem na kolejne zakupy. Do każdej przesyłki jest dołączana specyfikacja zamówienia, paragon oraz szczegółowa informacja o filozofii firmy. W razie problemów mamy możliwość kontaktu telefonicznego(w godzinach 8.00-20.00) lub @. YVES ROCHER udziela gwarancji na swoje produkty -100% lub zwrot pieniędzy. I rzeczywiście gdy zdarzyło mi się dokonywać zwrotu, bez konieczności uzasadnia swojej decyzji odesłałam puder którego kolor mi nie odpowiadał(na swój koszt) nie było żadnego problemu. Indywidualne podejście do klienta, kilka kanałów sprzedaży (salony stacjonarne, poczta, strona internetowa, telefon) Szeroki wachlarz produktów pielęgnacyjnych, kolorowych i zapachowych dla kobiet, mężczyzn i dla dzieci. Ceny umiarkowane, super jakość kosmetyków i korzystne programy rabatowe i bonusowe. To te elementy sprawiają, że firma ta zasługuje na miejsce wśród liderów tej branży. Jedynym minusem jest brak możliwości tzw. odbioru własnego w którymś z salonów stacjonarnych YR który bardzo by był pożądany w moim mniemaniu.