Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Zakup paliwa, słodyczy oraz myjnia. Wszystkie dystrybutory mają zablokowany jeden "kran" - brak jednego rodzaju paliwa. Ilość sprzedawców do obsługi - 2. Jeden ze sprzedawców na zewnątrz obsługujący dystrybutor LPG, drugi na sali sprzedaży - przy kasie. Ubiór firmowy. Oświetlenie na zewnątrz - pełne, włączone. Wewnątrz - włączone, nie palą się 3 żarówki w panelach sufitowych. Ilość asortymentu na półkach 9/10 - braki w ekspozycji piwa i płynu do spryskiwaczy na zewnątrz. Dość dużo oznaczeń produktów promocyjnych, praktycznie w każdej grupie towarowej - "Kup i zbieraj punkty" w programie lojalnościowym. Ilość Klientów wewnątrz 0. Szybkość reakcji na Klienta - od razu po podejściu do kasy. Szybkość obsługi - dość szybko. Brak polecania dodatkowych towarów, polecania promocji.