Opinia użytkownika: Mycha_1
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Po wejściu do placówki banku zwróciłam uwagę na czystość i porządek, ale niestety moją osobą brak było zainteresowania. Po chwili rozglądania się, sama spytałam, kto może mi w czymś pomóc? Pani, która mnie "przejęła" była miła, ale to ja zadawałam pytania, nie rozszerzono mi oferty, nikt tez nie starał się rozpoznać jakie mam potrzeby. Osoba, która ze mną rozmawiała była niezdecydowana, kilka razy w rozmowie użyła wyrażenia "chyba tak jest?" Celowo pytałam o produkty, które można powiązać z dodatkową sprzedażą, ale po dłuzszej chwili odniosłam wrażenie, że już chyba Pani przeszkadzam i za długo to trwa. Otrzymałam ulotki do poczytania w domu, ale nie starano się mnie zatrzymać i pozyskać jako klienta, nie zaproszono również na kolejną wizytę chociaż starałam się udawać zainteresowanie. Nie poproszono mnie o numer telefonu, nie otrzymałam wizytówki.