Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dziś otrzymałem informację z działu reklamacji ERA wskazującą na to, że pracownicy salonu firmowego w Gdańsku oszukują klientów. Pani konsultantka zakwestionowała bowiem to, że przy przyjmowaniu wniosku o zdjęcie SIM-Lock z urządzenia jako sposób przekazania kodu odblokowującego wskazano SMS i nakazała mi poświęcanie czasu na odwiedziny salonu celem powzięcia wiadomości o kilku cyfrowym kodzie. Fatalna nieudolność będąca kwintesencją kilkumiesięcznej bezradności operatora w tej sprawie. Przez kilka miesięcy twierdzono, że nie można wygenerować kodu, bo nie zgadza się numer IMEI, pisano, że kod zostanie przesłany, jak tylko podam IMEI, a teraz kwestionuje się słowa własnych pracowników. Rumieńców sprawa nabrała, gdy wystąpiłem do instytucji certyfikującej ERA w zakresie ISO 9001 o cofnięcie tego certyfikatu. Szkoda, że twierdząc, że sprawa jest już załatwiona, zapomniano o wcześniejszej deklaracji co do sposobu przekazania informacji. Takie rzeczy tylko w ERZE!