Opinia użytkownika: Magdalena_899
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Celem rozmowy był zakup żaluzji. Pracownik z działu dekoracji szybko nawiazał kontakt z klientem. Doradca zadawał pytania otwarte oraz uważnie sluchał moich odpowiedzi. Zaprowadził mnie na dział ,którym byłam zainteresowana i szczególowo wyjasnił róznice droższych żaluzji od tanszych. Opowiedział o ich montazu oraz o dodatkowo płatnych uchwytach mających na celu prostsze i bezinwazyjne ich założenie. Niestety nie było zamknięcia sprzedaży ze strony Doradcy - to klient zasugerował o tym,ze jednak chciałby zakupić owy produkt. Dodatkowym zastrzeżeniem bylo to, iż klient sam musiał odszukać cenę jaką zapłaci za swoje żaluzje. Otrzymał rozpis wszystkich rozmiarów żaluzji i w danej rubryci trzeba było odszukać odpowiedni koszt. Ksero było nieczytelne i stanowiło to pewien problem. Zasugerowałam jednak Doradcy pomoc w tej kwestii i po chwili wszystko juz było dla mnie czytelne i jasne. Na zakończenie rozmowy nastąpiło podsumowanie sprzedaży i wspolne omówienie zakaupu,co miało pozytywyny wpływ na jakość obsługi. Doradca był w stroju firmowym, miał prawidłowo przypięty identyfikator - postawa oceniona pozytywnie. Na konieć rozmowy otrzymałm również witytówke Doradcy oraz zapewnienie o tym, ze jeśli zaluzjie pojawią się w sklepie przed uzgodnionym terminem, zosatnę poinformowana telefonicznie tak aby moc je szybko odebrac. Jeden minus - przy stanowisku Doradcy, gdzie toczyła sie rozmowa - był dość duży przeciąg i wiało.Probowałam zmienić miejsce na dogodniejsze jednak bez skutku. Zapytałam nawet o powod odczucia zimna w tym miejscu - ułyszałam, ze tak jest codziennie gdyż stoje w miejscu gdzie prowdzi droga do magazynu, a jeśli jest on otwarty to tak wlasnie wieje.