Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Przy wejściu do sklepu stoją wózki na zakupy. Jest też miejsce na koszyczki, ale nie ma tam ani jednego koszyka. Zdarza się to za każdym razem jak wchodzę do tego sklepu. Po koszyczek muszę iść na koniec sklepu za kasy lub wchodzę do sklepu i idę do kas bo wiem, że tam stoją najczęściej koszyki. Zostały one odłożone przez klientów, którzy położyli już swój towar na taśmę przy kasie. Jak nie ma kolejek przy kasie to nie jest tak źle. W momencie, gdy są kolejki do kasy to trzeba się przepychać i przepraszać stojących klientów, aby podali koszyczek. Wielu klientów robi tak jak ja. Można by tą sprawę załatwić w ten sposób, aby obsługa co ok. 15 minut (myślę, że to by wystarczyło bo w sklepie jest dużo koszyczków) koszyczki spod kas przenosiłaby do stojaków przy wejściu. Drugie rozwiązanie to takie, aby stojaki na koszyki postawić za kasami tak, aby klienci dopiero po skasowaniu towarów mogli odłożyć koszyk za kasą. Wtedy każdy klient wchodzący do sklepu od razu by widział, gdzie są koszyki.