Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Quatriona

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: W miejscowości w której mieszkam w poniedziałek 28 września zanikł zasięg Plusa. Zaistniały fakt został przeze mnie zgłoszony na infolini do działu technicznego i na drugi dzień otrzymałam smsa iż problem został rozwiązany choć to nie miało miejsca i zasięgu jak nie było tak i nie ma. Po raz drugi zadzwoniłam na infolinię by ponownie zgłosić brak zasięgu i otrzymałam informację, że problem został naprawiony choć wcale tak nie było. Sprawa po dość długich debatach przez telefon z konsultantką trafiła ponownie do działu technicznego i wreszcie został przywrócony zasięg dnia 01.10. Pomimo iż konsultanci z którymi rozmawiałam byli niezwykle uprzejmi i pomocni, to niestety dział techniczny nie spisał się najlepiej, gdyż wygląda na to, że zbagatelizował zgłoszoną awarię.