Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Jestem stała klientką sklepów Yves Rocher.Ponieważ nie zawsze mam czas chodzić po sklepie ,( który jest według mnie bardzo przyjazny dla klienta) zamawiam kosmetyki przez internet i tu niestety przykra niespodzianka . Właściwie za każdym razem oferta przesyłana do mnie w formie listu na mój adres domowy nie jest dostępna w internecie pomimo informacji że moge drogą elektroniczną zamawiać z katalogu.Nie wiem dlaczego , bo korzystając z infolinii wszystko jest ok , dostaje to co zamawiam i nie ma problemu . Szkoda bo lubie tą markę i nawet zdarzyła sie taka sytuacja że pomylono cenę perfum w druku ulotki na korzyść klienta i nie żądano wyższej ceny czy w sklepie nie wydano mi gratisu i po ponownym przyjściiu do slepu otrzymałam zapomniany prezent.Ogólnie duży plus ,tylko poprawić aktualność strony internetowej.