Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Wrangler
Treść opinii: Do Złotych Tarasów zagoniła nas kiepska pogoda, która skutecznie zniweczyła ambitny plan pospacerowania po centrum w oczekiwaniu na seans w pobliskim kinie. Jako że czasu nie mieliśmy zbyt wiele, zajrzeliśmy tylko do położonego na parterze Wranglera. Kręciliśmy się po sklepie kilka minut, jednak żadna z pracujących tam dziewczyn nie uznała za stosowne zapytać, czy może nam w czymś pomóc. W końcu podeszłam do kasy i zapytałam o spodnie w poszukiwanym przeze mnie fasonie. Z zaproponowanych przez sprzedawcę modeli wybrałam dwa do przymierzenia. Następnie poprosiłam o trzy pary męskich dżinsów dla mojego towarzysza. Zapakowaliśmy się z ubraniami do przymierzalni. Po kwadransie każde z nas było zdecydowane na zakup jednej pary. Okazało się, że wybraliśmy nowe odpowiedniki tych samych spodni, które kupowaliśmy u Wranglera mniej więcej dwa lata temu. Może to dobrze świadczyć o tym, że klasyczne modele cieszą się nieustającym uznaniem klientów. Sklep akceptuje płatność kartą, nie ma również problemu z odłożeniem pary dżinsów na kilka godzin lub do następnego dnia, jeżeli nie jesteśmy pewni dokonanego wyboru. Ogólnie – OK, sprzedawcy powinni jednak bardziej interesować się klientem, tym bardziej, że obecnie w większości sklepów i butików tłumów kupujących nie widać. Nie chodzi więc o nadmiar pracy, ale o zaangażowanie sprzedawców w wykonywane obowiązki.