Opinia użytkownika: Nina_17
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Przedmiotem mojej obserwacji był kontakt telefoniczny z konsultantem infolinii, który nawiązałam w celu zgłoszenia zdarzenia ubezpieczeniowego i w konsekwencji wszczęcia procedury roszczeniowej. Po wybraniu numeru infolinii wysłuchałam automatycznych komend i tonowo wybrałam dział, który wydawał mi się odpowiedni dla zgłaszanego problemu. Niestety podział na poszczególne tematu nie był jak dla mnie dostatecznie klarowny i, jak się później okazało, popełniłam błąd. Po kilkusekundowym okresie oczekiwania, połączenie podjęła konsultantka, która ciepłym i profesjonalnym tonem przedstawiła się i przywitała mnie. Nakreśliłam jej istotę problemu, po czym poinformowano mnie o przełączeniu rozmowy do konsultanta rozpatrującego takie właśnie przypadki. Pani pożegnała się, życząc mi miłego dnia, a po chwili połączenie podjął drugi konsultant. On również serdecznym tonem przedstawił się i przywitał. Rozmowa przebiegła bardzo sprawnie - wszystkie pytania zadawane były wyraźnie, w sposób jasny i zrozumiały. Również na moje zapytania uzyskałam klarowne, konkretne odpowiedzi. Czuję się usatysfakcjonowana poziomem obsługi i przyznaję 4/5 punktów, ze względu na dość nieprecyzyjne nagranie wstępne.