Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 05/10/2009 po raz kolejny zawitaliśmy do Hipermarketu TESCO przy ulicy Zagórskiej w Tarnowskich Górach, często tam właśnie robimy zakupy. Bardzo denerwującą rzeczą przy kasach jest to że kasjerki muszą dzwonić w sprawie towaru ,przy którym nie ma w ogóle kodów kreskowych ,albo kody nie pasują z ceną która jest na półkach przy towarze. Sam niejednokrotnie w Biurze Obsługi Klienta reklamowałem towary za które zapłaciłem więcej aniżeli była cena na półce, oczywiście zwrócono mi nadpłatę. Niestety od kilku lat nic się nie zmienia, dzisiaj ja z żoną oraz inni klienci z tego powodu przy kasie niepotrzebnie musieliśmy stracić po raz kolejny cenny czas. APEL: klienci supermarketu w Tarnowskich Górach przy ulicy Zagórskiej, zgłaszajcie uwagi i zastrzeżenia do BIURA OBSŁUGI KLIENTA. APELUJĘ także do klientów sprawdzajcie ceny przy towarze i porównujcie je z cenami na paragonie, niejednokrotnie można przepłacić.