Opinia użytkownika: emka_1
Dotycząca firmy: Top Secret
Treść opinii: Sprzedawcy w momencie wejścia klienta do sklepu zajęci byli w głównej mierze układaniem towaru, jednak dyskretnie obserwowali klientów. Odpowiedzili na powitanie klienta. Żaden sprzedawca nie miał identyfikatorów, ubrania mieli schludne, czyste, nawiązywały do stylu ubrań oferowanych przez sklep. Asortyment poukładany kolorystycznie, na każdym towarze wyraźna cena. Przebieralnie czyste, kotary zasłaniały się do końca, co umożliwiało komfortowe przymierzenie wybranego ubrania. Sprzedawcy z własnej inicjatywy nie podchodzili do klientów, aby udzielić im pomocy, jednak poproszeni o nią przez klientów przerywali dotychczasowe zajęcie i byli do dyspozycji. Na stanowisku kasowym panował porządek, w zasięgu wzroku i ręki dostępne były dodatki np. torebki, paski, portfele itd. Obsługa przy kasie była bardzo sprawna, sprzedawca starannie ułożył zakupiony towar, włożył do siatki paragon, podziękował za dokonanie zakupu oraz zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. Otoczenie przed sklepem uporządkowane, wystrój witryny był odpowiedni do pory roku.