Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
Treść opinii: Wizyta po raz trzeci w JOFGN rozpoczęła się od tego, że musiałam tłumaczyć w jakiej sprawie przyszłam. Była inna pracownica niż tydzień wcześniej (choć ta sama co 2 tygodnie wcześniej) - sprawa nie została przekazana. Wynikł problem z licznikiem wody, na który mam papiery, że jest aktualizowany do końca roku. A pani twierdziła, że mam nie zapłaconą wodę i nie mam licznika, więc rozliczyli mnie według stanu ogólnego licznika, co spowodowało sporą niedopłatę do wody. Po moim pytaniu czy skargę mam złożyć tylko w dyrekcji, czy tutaj również, Pani zmieniła ton rozmowy. Poprosiła mnie o nr telefonu i zapewniła, że na drugi dzień zadzwoni do mnie koleżanka, która "na pewno jest zorientowana" w mojej sprawie. Dwa dni później zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że nie ma już problemu, rozliczą mnie według stanu mojego licznika, który mam w mieszkaniu i oczywiście, że nie muszę pisać skargi tylko mam przyjść za 2-3tygodnie aby upewnić się, że wszystko jest dobrze... Czyli czeka mnie kolejna konfrontacja z paniami urzędniczkami, mam nadzieje, że nie zapomną o mojej sprawie.