Opinia użytkownika: zoorba
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Przyszłam do Jysk-a żeby kupić kołdrę z gazetki promocyjnej, niestety na sklepie nie było interesującego mnie rozmiaru, po wybraniu innego towaru udałam sie do kasy żeby zapłacić za niego. Zapytałam się kasjerki czy może sprawdzić w komputerze czy maja na magazynie interesujący mnie towar powiedziała że mają. Spokojnie i z uśmiechem powiedziała że mogę się udać do drzwi magazynu i poprosić kogoś o przyniesienie, wskazała mi gdzie znajdują się drzwi a ja po chwili tam się udałam. Pod drzwiami spotkałam Pana którego poprosiłam o znalezienie interesującego mnie towaru a on po chwili z uśmiechem przyniósł mi interesujący mnie towar. Pani kasjerka skasowała mój towar bez ponownego stania w kolejce. Polecam ten sklep. I pamiętajcie uprzejmością otrzymamy uprzejmość.