Opinia użytkownika: Katarzyna_22
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Od momentu wejścia na teren hali marketu pracownica informowała przez megafon, iż zbliża się godzina 22 i należy kierować się w kierunku kas z częstotliwością co 5 minut. Od godziny 21:45 asortyment świeżych warzyw i owoców znacznie się zmniejszył, gdyż pracownicy wywozili go na magazyn. O godzinie 21:55 podeszła do mnie Pani z nadzoru kasowego informując, iż należy kierować się do kasy. Po skończonych zakupach udałam się do informacji w celu otrzymania faktury. Zostałam poinformowana, że w związku z tym, iż minęła już godzinna 22 nie mogę dokonać formalności. Ta sama Pani z nadzoru kasowego poinformowała mnie, iż w ciągu 7 dni mogę przyjść po fakturę. Czystość hipermarketu nie wzbudzała żadnych zastrzeżeń. Półki wyglądały schludnie, a towaru było wystarczająco. Market był przygotowany do inwentaryzacji.