Opinia użytkownika: Kamila_4
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zakupów internetowych w sieci delikatesów Alma realizowanych przez sklep w Gdańsku. Moje zamówienie było o tyle nietypowe, że miało stanowić upominek dla osoby trzeciej. Zależało mi na dostawie w konkretnym przedziale czasowym, niezmienianiu jednego z elementów zamówienia i wprowadzeniu produktów alternatywnych w razie niedostępności pozostałych. Wszystkie te punkty zostały spełnione w sposób idealny, dodatkowo zamówienie dotarło estetycznie zapakowane, również wchodzące w jego skład owoce były ładnie wybrane. Co więcej, kontakt z kurierem był dla odbiorcy przyjemny. Jedyna dodatkowa funkcjonalność, którą bym chętnie widziała, to powiadomienie o realizacji zamówienia bądź emailowe, bądź dostępne w systemie przez www - coś analogicznego do tego, co w wielu sklepach internetowych np. z multimediami, gdzie widać, które produkty już skompletowano i czy przesyłkę skierowano do dostawy. Wniosek z zakupów: Almie można powierzyć nie tylko zadbanie o dostawę zakupów własnych, ale również zlecenia bardziej ważkie i niestandardowe.