Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Witam. Posiadam Neostradę z Telekomunikacji Polskiej i od wczoraj zauważyłam brak dostępu do internetu. Kilka razy resetowałam komputer i jaki i modem livebox, co i tak nie dało żadnego rezultatu.Więc dzwonię na infolinie.Automatyczna sekretarka mówi miłym głosem żeby wprowadzić swój numer telefonu z kierunkiem.Więc wprowadzam i po wprowadzeniu słyszę komunikat że numer jest nie prawidłowy i taki sam komunikat słyszę po kilku następnych próbach. Próbowałam również połączyć się z konsultantem, też nic z tego bo trzeba wprowadzić swój numer telefonu system go nie przyjmuję.Wreszcie po podłączeniu się do internetu przez modem Play(bo również posiadam internet bezprzewodowy z sieci Play z którego jestem bardzo zadowolona)loguję się na stronie www.tp.pl i po wprowadzeniu numeru Neostrady mogę zgłosić usterkę.po zgłoszeniu na drugi dzień złożył mi wizytę monter i po sprawdzeniu modemu. Stwierdził że wszystko jest ok, tylko problem z połączeniem był z winy telekomunikacji. Więc po następnym resetowaniu komputera i modemu internet zaczął normalnie chodzić.