Opinia użytkownika: Paweł_530
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Ocena została przeprowadzona w sklepie z biżuterią firmy YES, znajdującym się w kompleksie handlowo usługowym MANUFAKTURA w Łodzi. Początkowo nikt nie zainteresował się audytorem, pomimo iż w sklepie nie było wielu klientów, a jedna osoba z obsługi (na 3 osoby będące w tym momencie na sklepie) nie obsługiwała żadnej osoby. Nie doszło do powitania audytora, jak i pracownicy nie wyszli z inicjatywą, aby zbadać potrzeby klienta. Po minucie audytor sam zapytał Panią Edytę (imię podane na identyfikatorze) o towar, znajdujący się w gablocie. Wówczas ekspedientka uśmiechnęła się i zaczęła pokazywać towary, którymi zainteresowany był audytor. Sam proces obsługi przebiegł bardzo dobrze. Sprzedawczyni pokazywała różne towary, którymi audytor był zainteresowany. Odpowiadała na pytania dotyczące parametrów technicznych sprzedawanych towarów. Robiła to w sposób uprzejmy, nie wykazując zniecierpliwienia. Znała ceny towarów, o które była pytana. Potrafiła również doradzić klientowi co do towaru, który byłby najbardziej odpowiedni. Nie była nachalna, nie dążyła do tego, aby sprzedać towar za wszelką cenę. Podczas wizyty ekspedientka utrzymywała kontakt wzrokowy z audytorem, uśmiechała się przez cały czas. Nie wykazywała jakiegokolwiek zniecierpliwienia, gdy klient wybierał towar. Ponadto sprzedawczyni zadała kilka pytań, sondujących potrzeby klienta. Ogólna ocena z zakupów w sklepie Yes, wypadła dość pozytywnie. Klient został chętnie obsłużony, a ekspedientka udzieliła odpowiedzi na interesujące go pytania. Jednakże po zakupie łańcuszka, za niewielką cenę, sprzedawczyni nie podziękowała za dokonanie zakupu i nie zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.